5 najpopularniejszych produktów na rynku druku online

/blog/image/druk-online.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
08 lutego 2022 Autor: Ewelina Górska Kategoria: Drukarnia
5 najpopularniejszych produktów na rynku druku online

Druk online to usługa dla każdego - zarówno dla przedsiębiorstw, jak i klientów prywatnych. Mogą oni drukować dowolne projekty w formie wizytówek, kalendarzy, naklejek czy plakatów. Drukarnia umożliwia tworzenie produktów na różnych materiałach, w wielu różnych kolorach i wzorach. Wbrew niektórym opiniom, iż marketing tego typu nie jest już skuteczny, połączenie produktów drukowanych z marketingiem digitalowym to sposób na sukces firmy. Co więcej, to właśnie dzięki rozwojowi technologii cały czas rozwija się marketing drukowany.

Korzystanie z usług drukarni online można przede wszystkim zaoszczędzić oraz zyskać komfort zamawiania produktów siedząc przy własnym biurku. Już kilka kliknięć wystarczy, aby złożyć zamówienie, które zostanie zrealizowane w jak najszybszym tempie. Nie trzeba tracić czasu na dojazd do drukarni, co jest szczególnie istotne dla firm, w okolicy których nie istnieje stacjonarna drukarnia. Jakie produkty są aktualnie najpopularniejsze na rynku druku online?

Kalendarze ścienne - najchętniej wybierane w druku online

Kalendarze drukowane od lat cieszą się dużym powodzeniem pośród firm i klientów indywidualnych. Jest to bardzo dobry pomysł na przydatny gadżet reklamowy, który będzie służył obdarowanej osobie przez cały rok. Dzięki temu podświadomie wytworzy się relacja między potencjalnym klientem a marką, zwiększając prawdopodobieństwo, iż skorzysta on z jej usług w przyszłości.

Kalendarze mogą być drukowane w różnej formie, w zależności od grupy odbiorców. Bardzo popularne są między innymi kalendarze jedno- i trójdzielne, które mają bardzo dużą powierzchnię reklamową. Na targi czy eventy innego typu można zamówić na przykład kalendarze biurkowe, które są niewielkie i bardzo praktyczne podczas pracy. Dla kluczowych klientów oraz pracowników firmy najlepiej jest wybrać kalendarze książkowe, które są eleganckie i sprawdzają się podczas spotkań i zebrań.

Banery reklamowe i rollupy

Banery reklamowe były bardzo popularne kilka lat temu, obecnie zainteresowanie nimi wcale nie spada, wręcz przeciwnie. Są stosunkowo tanie, a jednocześnie bardzo trwałe. Można wykorzystać je w wielu różnych miejscach, na przykład w formie ścianek reklamowych. Podświadomie oddziałują na klienta tworząc w nim przywiązanie do marki. Kluczem do sukcesu w tym przypadku jest dobry projekt, który przyciągnie uwagę.

W przypadku targów lub innych eventów, zwykle konieczne jest zabranie ze sobą stojaków reklamowych, które zaprezentują firmę. Dzięki temu dużą popularnością cieszą się roll-upy, które drukowane są na nieprzezroczystym materiale blackout. Pozwala to na dwustronne zadrukowanie, bez powstawania prześwitów. Ogromną zaletą roll-upów jest fakt, że nie sprawiają kłopotów podczas transportu. Złożony roll-up nie zajmuje wiele miejsca, mieści się w aluminiowej kasetce ochronnej i jest lekki, a zatem można zabierać go nawet w najdalszą podróż. Te cechy w połączeniu z podwyższoną odpornością na czynniki zewnętrzne sprawiają, że roll-up może pełnić swoją rolę nawet przez wiele miesięcy, bez utraty jakości. Możliwość wielokrotnego użytku jest szczególnie ważna, gdy budżet na reklamę jest ograniczony.

Ulotki reklamowe i wizytówki

Mogłoby się wydawać, że ulotki reklamowe już dawno odeszły do lamusa. Nic bardziej mylnego, nadal pozostają w czołówce najpopularniejszych produktów druku online. Mogą stać się bardzo efektywną formą reklamy bezpośredniej - konieczny jest tu bardzo dobry projekt.  Ulotki reklamowe są jednymi z najprostszych form dotarcia do potencjalnych klientów. Stanowią nie tylko skuteczny, ale też tani materiał reklamowy, który można wykorzystać na wiele sposobów. Mogą pełnić rolę informacyjną lub promocyjną, mieć różne formaty oraz grubość papieru. To od grupy docelowej zależy w dużej mierze, jaka treść powinna znaleźć się na ulotce. Wydawać by się mogło, że ulotki nie zdają swojego egzaminu. Tymczasem okazuje się, iż dobrze zaprojektowana ulotka reklamowa zachęca potencjalnych klientów do zapoznania się z jej treścią, a także skorzystania z prezentowanej oferty.

Ulotki mogą też pełnić rolę wizytówki firmy. Można również postawić na tradycyjne wizytówki, które mimo swoich niewielkich rozmiarów, dają duże możliwości marketingowe. Jest to bardzo minimalistyczny i szybki sposób na wymianę informacji. Co więcej, oprócz danych teleadresowych firmy mogą przyjąć także rolę biletów bądź kuponów. Wizytówki to niezbędny element wyposażenia każdego profesjonalisty na różnego rodzaju eventach, szkoleniach czy konferencjach - wszędzie tam, gdzie jest duża szansa na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych. W celu uatrakcyjnienia wizytówek można je dodatkowo uszlachetnić, decydując się na pokrycie folią soft touch lub folią połysk. Uszlachetnienie może występować zarówno tylko na awersie jak i obu stronach wizytówki. Druk wizytówek powinien zapewniać im estetyczny wygląd, czyli przede wszystkim czytelność, przejrzystość, ciekawy projekt, a także jakość, odpowiednio dobrany papier oraz jego wykończenie. Tak przygotowana wizytówka powinna stać się przepustką do zawarcia nowych biznesowych znajomości.

Inne wpisy z kategorii Drukarnia
/blog/image/jak-przygotowac-plik-do-druku.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
Jak przygotować plik do druku wielkoformatowego – poradnik Jak przygotować plik do druku wielkoformatowego – poradnik
/blog/image/cmyk-czy-rgb.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
CMYK czy RGB – co wybrać do druku online? CMYK czy RGB – co wybrać do druku online?
/blog/image/co-to-jest-druk-cyfrowy.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
Co to jest druk cyfrowy? Kompleksowy przewodnik po nowoczesnej technologii druku Co to jest druk cyfrowy? Kompleksowy przewodnik po nowoczesnej technologii druku
Wróć do listy artykułów