Czy ulotki reklamowe są skuteczną formą promocji firmy? Odpowiedź brzmi – nie zawsze. Na pewno znajdziemy ciekawsze alternatywy, które w nieszablonowy sposób przedstawią ofertę naszej działalności. Chcesz wyróżnić się od konkurencji? Twoje działania promocyjne nie przynoszą takich efektów, jak oczekiwałeś? W takim razie spróbuj przedstawić swoją ofertę w innej formie, niż ulotki reklamowe. Chcesz dowiedzieć się, w jakiej? Przeczytaj!
Słodka alternatywa i „coś na klucz”
Promocja, która przynosi efekty to nie lada gratka, a Ty musisz doskonale wiedzieć, co oczekuje od Ciebie Twoja grupa docelowa, bo za rogiem już stoi konkurencja, która czeka, aż coś pójdzie nie tak. Gdy poznasz swoją grupę i okaże się, że jest na tyle szeroka, aby móc rozdawać jej ulotki reklamowe, to pomyśl czy na przykład słodycze reklamowe: https://www.opengift.pl/slodycze-reklamowe,c-76.html nie byłyby lepsze. Pomyśl jak mały procent osób może nie lubić słodyczy, a jak duży procent nie zainteresuje się ofertą przedstawioną na ulotce. Różnica może być spora. Ładnie zapakowane słodycze reklamowe z przekazem, czym zajmuje się przedsiębiorstwo mogą być świetną alternatywą dla popularnych ulotek! Jeśli nie czujesz, że taka forma promocji przyniesie Twojej firmie efektów, to warto spróbować rozdać breloki reklamowe: https://www.opengift.pl/breloki-reklamowe,c-29.html z logo firmy – same lub jako dodatek do ulotki. Tak przygotowane materiały reklamowe zachęcą obdarowaną osobę do zapoznaniem się z ofertą, a brelok będzie do tego doskonałym „motywatorem”.
Jeszcze więcej pomysłów!
Aby przedstawić ofertę firmy w najciekawszy sposób musimy pamiętać o tym, aby jej forma była przydatna dla potencjalnych klientów. Podarujmy im w tym celu zamiast ulotki reklamowej teczki ofertowe, które na pewno znajdą swoje zastosowanie w przechowywaniu dokumentów i nie tylko. Ponadto świetną alternatywą może okazać się notes z okładką, na której znajdzie się oferta, a w środku mnóstwo miejsca na notatki.
Jest wiele alternatyw dla ulotek reklamowych. Zanim jednak stwierdzimy, że nie chcemy w nie zainwestować powinniśmy się zastanowić czy jest to niezbędne lub czy nie lepiej wręczyć je wraz z gadżetami reklamowymi, które zaproponowaliśmy. Ulotka wciąż ma siłę sprawczą, trzeba tylko przekonać do niej odbiorcę w odpowiedni, nienachalny sposób.