Coraz częściej spotykasz się z problemem wysyłania niekompletnej oferty swojej firmy, a potencjalni klienci są dociekliwi i chcą wiedzieć dosłownie wszystko na temat oferowanych produktów lub usług? Mamy perfekcyjne rozwiązanie tego czasami uciążliwego problemu, a jest nim inwestycja w katalogi ofertowe. Znajdziesz w nich dostatecznie dużo miejsca na odpowiedni opis, zdjęcia i inne niezbędne informacje, które klienci chcą wiedzieć. Dowiedz się więcej na temat katalogów ofertowych i wybierz taki, który będzie dla Ciebie najlepszy.
Katalog spiralowany
Jest to rodzaj katalogów ofertowych, których grzbiet jest spięty, dzięki spirali. Jeśli szukasz katalogu, który perfekcyjnie przedstawi różnego rodzaju instrukcje, mapy, przewodniki oraz książki kucharskie. Katalogi spiralowe w naszej drukarni internetowej drukujemy w sześciu różnych formatach, a ich grubość może wynosić od 12 do 60 stron. Warto zastosować okładkę foliowaną, gdyż podkresla ona kolorystykę oraz zabezpiecza wydruk. Dla lepszego efektu wydruku oraz personalizacji można zastosować jedno z dostępnych na rynku zdobień np. lakier UV wybiórczy, aby katalog przybrał indywidualny wygląd i wpisał się w identyfikację wizualną firmy.
Katalog klejony
Katalog klejony (o klejonej oprawie) jest przeznaczony głównie do wydruku o dużej objętości, czyli aż do 132 stron, dlatego sprawdza się idealnie, jeśli Twoja firma ma naprawdę szeroką ofertę i chce ją przedstawić w jednym miejscu. Ponadto katalog klejony może przyjąć dwa formaty – A4 oraz A5. W tym przypadku również warto skorzystać z dodatkowych zdobień papieru, gdyż dzięki nim katalogi stają się bardziej profesjonalne i estetyczne.
Katalog szyty
W tym przypadku mamy bardzo duże pole działania, jeśli chodzi o format katalogów, ponieważ są dostępne aż w ośmiu różnych wielkościach, a ich cechą główną jest wielozadaniowość! W tym przypadku oprawa jest zeszytowa – najbardziej popularne rozwiązanie dla folderów, a także broszur. Ten rodzaj katalogów dodatkowo jest bogaty w szeroki wybór gramatury oraz rodzaju papieru. Dzięki katalogom szytym oferta firmy zyskuje bardziej przystępną dla oka formę. Katalogi ofertowe stały sie praktycznie nieodzownym elementem działań marketingowych wielu przedsiębiorstw.