Jednym z najważniejszych elementów, a równocześnie traktowanym ze zbytnią pobłażliwością są teczki ofertowe, którym przyjrzymy się dzisiaj nieco bliżej.
Druk teczek ofertowych – jak zacząć projekt?
Pierwszą kwestią nad którą należy się zastanowić decydując się na konkretny projekt jest preferowany format. Oczywiście tym najczęściej wybieranym i równocześnie najbardziej popularnym jest a4, ale nie oznacza to, iż jeśli jest to wymagane – nie można rozejrzeć się za mniej standardowymi rozwiązaniami.
Po zdecydowaniu się na format – dopiero zaczyna się zabawa! Mówiąc dokładniej, pewnie wiele osób – szczególnie tych zamawiających teczki ofertowe po raz pierwszy, nawet nie ma świadomości, jak wiele detali w całym projekcie należy przemyśleć i określić w zamówieniu, aby końcowy projekt był zgodny z Twoimi oczekiwaniami.
Do najbardziej istotnych kwestii przy projekcie teczki ofertowej należą:
- specjalne miejsce na wizytówkę
- gumka w dowolnym kolorze z palety
- grzbiety (jednobigowy bądź dwubigowy) w różnych szerokościach
Co więcej, projektując idealną dla swojej firmy teczkę ofertową można zdecydować czy się chce pokryć ją nadrukiem z jednej czy też dwóch stron. Najlepszą opcją w każdym przypadku jest druk offsetowy.
Kolejnym aspektem, dzięki któremu można sprawić iż zamawiane teczki ofertowe będą lepsze od konkurencji jest szeroki wybór uszlachetnień przekładających się na ich wyjątkowy i profesjonalny wygląd. Do najbardziej prestiżowych uszlachetnień należą:
- foliowanie soft touch
- lakier wybiórczy UV
Zanim projekt zostanie zamknięty: co jeszcze do wzięcia pod uwagę?
Oczywiście nakład jest bardzo ważnym tematem i zawsze powinien być w zależności od dwóch czynników. Pierwszym są faktyczne potrzeby firmy, a drugim – dostępny budżet. Przy czym warto zawsze pamiętać, że zwykle im większy nakład – tym zwyczajnie jest to bardziej opłacalne. Jednak dla tych firm i przedsiębiorców, którym nie potrzeba tysięcy teczek bądź też osób, które zanim zamówią większą ilość wolą sprawdzić, czy końcowy efekt jest zgodny z oczekiwaniami – minimalny nakład w ilości 100 sztuk jest jak najbardziej w porządku rozwiązaniem.
Zawsze warto też skorzystać z pomocy profesjonalistów w tworzeniu projektu teczek ofertowych, aby mieć absolutną pewność, że będą zgodne z wizją i założeniami.
Niektóre z naszych najlepiej sprzedających się produktów to co ciekawe - właśnie te, które mają bardzo przystępne ceny. Dzięki wysokiej jakości, przystępnym produktom klienci będą zadowoleni - tak samo jak Twój portfel!