Ile kosztuje reklama na billboardzie?

/blog/image/billboard-reaklamowy.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
23 lipca 2024 Autor: Ewelina Górska Kategoria: Billboardy
 Ile kosztuje reklama na billboardzie?

Reklama na billboardzie to jedno z najstarszych, a zarazem najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Spora powierzchnia sprawia, że billboard jest widoczny już z daleka, co przekłada się na skuteczną promocję firmy. Przed inwestycją warto jednak zapoznać się z kosztami – dowiedz się razem z nami, ile kosztuje reklama na billboardzie i co wpływa na cenę.

Ile kosztuje reklama na billboardzie i od czego zależy cena?

Koszt reklamy na billboardzie nie jest jednolity – wysokość opłat zależy od wielu czynników. Jednym z najważniejszych jest rozmiar powierzchni reklamowej, który bezpośrednio wpływa na ilość potrzebnych materiałów. Co do zasady, mniejsze billboardy są tańsze – warto przy tym zaznaczyć, że mimo niewielkiego rozmiaru wciąż mogą być świetnie widoczne, zwłaszcza w przestrzeniach miejskich. Z tego względu jednym z najpopularniejszych formatów jest 504 × 238 cm, czyli tzw. eurobillboard.

Kolejna istotna kwestia to metoda produkcji billboardu. W zależności od potrzeb można postawić np. na billboard cyfrowy lub offsetowy – obydwa z nich mają swoje zastosowanie, ale koszt zakupu może się znacznie różnić. Do tego dochodzą także detale związane z danym zamówieniem, które również mogą wpływać na cenę. Ponadto należy wziąć pod uwagę lokalizację billboardu i czas trwania kampanii – nie są to jednak czynniki związane bezpośrednio z samą produkcją i zamówieniem billboardu, a z jego późniejszym użytkowaniem. Dodatkowo trzeba doliczyć koszty związane z montażem, demontażem i ewentualnym podświetleniem billboardu.

Sprawdź ceny w OpenPrint.pl – ile kosztuje reklama na billboardzie?

Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile kosztuje reklama na billboardzie, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Znajdziesz u nas billboardy cyfrowe i offsetowe z możliwością pełnego dostosowania pod kątem potrzeb klientów. Obsługujemy zarówno niewielkie nakłady, jak i większe kampanie – dzięki temu każda firma może dopasować szczegóły zamówienia według indywidualnych wymagań. Dostępne w ofercie OpenPrint.pl rozwiązania rozpoczynają się już od ok. 250 zł netto (dla pojedynczych zamówień billboardów cyfrowych), ale przy większych zamówieniach cena jednostkowa może wynieść nawet zaledwie 200 zł netto (kwota dla zamówienia 80 billboardów offsetowych). W ramach naszego asortymentu znajdziesz przede wszystkim billboardy w uniwersalnym formacie euro (504 × 238 cm).

Czy reklama na billboardzie jest opłacalna?

Inwestycja w reklamę na billboardzie może być bardzo opłacalna – należy jednak pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Jedną z nich jest poprawne przygotowanie kampanii i skierowanie przekazu do właściwej grupy odbiorców. Liczy się także wybór odpowiedniego dostawcy – z OpenPrint.pl możesz uzyskać najlepsze ceny w parze z profesjonalną jakością i maksymalną precyzją. Decydując się na reklamę na billboardzie, warto również przeanalizować dostępne lokalizacje, długość trwania kampanii i budżet, aby uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji. Tego typu kampanie mogą być ponadto uzupełnione innymi formami reklamy, co pozwoli zwiększyć skuteczność różnych działań marketingowych.

Inne wpisy z kategorii Billboardy
/blog/image/billboard-reaklamowy.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
 Ile kosztuje reklama na billboardzie? Ile kosztuje reklama na billboardzie?
/blog/image/billboardy-cyfrowe.jpg 750 1200 OpenPrint.pl
Co sprawia, że zauważamy tylko niektóre billboardy? Jak zostać zauważonym? Co sprawia, że zauważamy tylko niektóre billboardy? Jak zostać zauważonym?
Wróć do listy artykułów