Wizytówki są nieodzownym elementem każdego biznesu. To właśnie w ten sposób potencjalny klient wie, czym zajmuje się dana firma i jak się z nią skontaktować. Wizytówki są również ważne z perspektywy nawiązywania współpracy z partnerami biznesowymi i może stanowić świetną formę uzupełnienia kampanii marketingowej. Oczywiście, projekt wizytówki powinien być dobrze przemyślany — tym bardziej, że możliwości jest tutaj naprawdę wiele.
Wizytówki standardowe - to po prostu się opłaca
Każda mała czy duża firma powinna posiadać własną wizytówkę. Taki projekt musi odznaczać się wysoką jakością, a także spełniać poszczególne kryteria wymiarowe. Wizytówki mogą zwiększać świadomość marki wśród potencjalnych klientów, będąc jednocześnie swoistą bazą wiedzy na temat działań firmy. Da się je wykorzystać także na inne sposoby, w formie np. kuponów rabatowych, biletów czy metek odzieżowych.
Nie da się ukryć, że w czasach wszechobecnej cyfryzacji to właśnie wizytówki online cieszą się największą popularnością. Kluczowy jest tutaj jednak wybór drukarni, która dostosuje projekt do potrzeb klienta. Mowa tutaj np. o wizytówkach w dwóch standardowych rozmiarach: 90 x 50 mm oraz 85 x 55 mm. Niesamowicie istotny jest też wybór papieru, a wśród dostępnych opcji warto wyróżnić klasyczny papier kredowy 350 g, który można dodatkowo pokryć folią, matować lub nadawać połysk i tzw. soft touch. Standardowe wizytówki spełnią swoją funkcję zarówno w działaniach biznesowych, jak i prywatnych. Warto tutaj dodać, że w przypadku małych nakładów wykorzystywany jest druk cyfrowy (wizytówka nie będzie uszlachetniona i zabezpieczona). Przy większych nakładach stosuje się już technologię offsetową.
Wizytówki firmowe - dla dużych i małych firm
W drukarni online można zamówić także wizytówki firmowe, które dają olbrzymie możliwości reklamowe, zachowując przy tym wszelką estetykę i prosty format. Dostępne są tutaj dwa kształty narożników wizytówek — prostokątne oraz te z zaokrąglonymi rogami. Taki projekt pozwala na bezproblemowe przekazanie informacji o marce w formatach 90 x 50 mm lub 85 x 55 mm.
W przypadku wizytówek firmowych warto postawić na wszelkie dodatkowe opcje uszlachetniające i zabezpieczające. Ma to na celu zwiększenie atrakcyjności projektu na obu stronach wizytówki. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących wyboru papieru najlepiej jest się skontaktować z obsługą drukarni, która odpowie na wszelkie pytania.
Wizytówki typu premium
Bardzo dobrą opcją są również wizytówki premium, które pozwalają na niemal dowolną personalizację projektu. Mowa tutaj m.in. o połączeniu uszlachetnienia kolorową folią oraz lakierem UV w formie 3D. Wszelkie parametry druku warto zawczasu skonsultować z drukarnią, by uzyskać jak najlepszy efekt. To jedno z niestandardowych rozwiązań, które z pewnością zachwyci każdego klienta.
Alternatywą mogą być też wizytówki z hot-stampingiem, które pozwalają uzyskać wyjątkowy, błyszczący efekt. Uszlachetnienie bazuje tutaj na wykorzystaniu folii połysk, folii mat oraz folii soft touch. Warto jednak mieć na uwadze, że nie stanowi to dodatkowego zabezpieczenia druku. Ostatnim z rodzajów wizytówek, które można zamówić w drukarni online, są wizytówki składane — mogą one pomieścić więcej czytelnej dla odbiorcy treści.