Blog - strona 17

/blog/image/pexels-photo_1.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Drukowanie plakatów - czy jest to nadal skuteczna forma reklamy?

Istnieje wiele sposobów komunikowania się z rynkiem docelowym, ale jednym z najbardziej korzystnych jest używanie dużych plakatów, które wyraźnie pokazują marketingową wiadomość. Przy prawidłowym zastosowaniu plakaty nadal, w dzisiejszym cyfrowym świecie mogą przyciągać wzrok ludzi i informować ich o produkcie lub usłudze, o których inaczej by nie wiedzieli.
Czytaj więcej
/blog/image/6987460785_c0f15da91a_b.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Czy druk ulotek ma sens w XXI wieku?

Wbrew pozorom i dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości ulotki to nadal fantastyczny, bo „żywy” sposób promowania firmy. Ulotki mogą przynosić wielkie korzyści wszystkim firmom, bez względu na to, czy mowa o wielkich korporacjach czy małych start-upach. Są świetnym sposobem na zwiększenie świadomości na temat Twojej marki i tego, co oferujesz, ale co więcej, zapewniają sprawdzony od dziesiątek, jeśli nie setek lat sposób dotarcia do klientów - w szczególności nowych klientów. 
Czytaj więcej
/blog/image/pexels-photo-1115358.jpeg 750 1200 OpenPrint.pl

Wydrukuj sukces na targach - inspiracje i podpowiedzi

Targi to świetna okazja, aby wyróżnić się jako firma, poznać potencjalnych nowych klientów i nawiązać nowe biznesowe kontakty. Każda firma różni się nieznacznie pod względem przyczyn uczestnictwa - niektórzy liczą na zdobycie nowych konsumentów, niektórzy korzystają z kontaktów z przedstawicielami innych firm, niektórzy chcą sprzedawać produkty, a inni mogą mieć nadzieję na znalezienie i rekrutację nowych pracowników.
Czytaj więcej
/blog/image/pexels-photo-636246.jpeg 750 1200 OpenPrint.pl

Fascynująca historia kalendarzy: gregoriański vs juliański!

Kalendarz, ta schludna, pozornie niezmienna rzecz na ścianie, jest tak naprawdę arbitralnym połączeniem astronomii, religii i drobnej polityki. Już wczesne kultury obserwowały gwiazdy i zauważyły, że słońce potrzebuje więcej niż 365 dni, aby zakończyć podróż przez konstelacje, a 29,5 dnia, by Księżyc przebiegł przez wszystkie swoje cykle. 
Czytaj więcej
/blog/image/woman-girl-teenager-wine.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Katalogi jako materiał promocyjny na targach

Marketing bezpośredni jest użytecznym źródłem reklamy, ponieważ jak sama nazwa wskazuje - zapewnia bezpośrednią komunikację z klientem. Ludzie mogą zebrać wiele informacji na temat firmy i jej produktów, przeglądając katalog firmowy – bardzo cenny materiał promocyjny na wszelkiego rodzaju targach. Tym samym, katalog jest ważną metodą implementacji dla każdej firmy, która próbuje przekazać dodatkową wartość, jaką klienci otrzymają poprzez poszukiwanie relacji biznesowych.
Czytaj więcej
/blog/image/pexels-photo-211290.jpeg 750 1200 OpenPrint.pl

Krótki poradnik dot. zaproszeń

Zaproszenia biznesowe mogą być nieformalne bądź formalne. Mimo, że zaproszenia są tradycyjnie przesyłane pocztą, nieformalne zaproszenia, takie jak e-maile i zaproszenia na telefon, stają się bardziej akceptowalne. Jednak prawda jest taka, że nic nie zastąpi uroku i splendoru, jaki zapewniają klasyczne personalizowane zaproszenia biznesowe i na nich skupimy się w dzisiejszym poradniku.
Czytaj więcej