Blog - strona 20

/blog/image/social_wizytowki_2.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Studio graficzne OpenPrint

Dobrze zaprojektowane materiały reklamowe są jednym z najlepszych tradycyjnych środków komunikacji marketingowej. Niejedne badania już udowodniły, że człowiek kupuje okiem, w związku z czym identyfikacja wizualna firmy jest niezwykle ważna. Niestety ceny usług graficznych są coraz droższe w związku z tym często rezygnujemy z dobrych i ciekawych projektów na rzecz tych tanich. W związku z tym firma buduje niewystarczająco dobry wizerunek w sieci (i nie tylko), a przez to traci potencjalnych klientów.
Czytaj więcej
/blog/image/gkjjml_3.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Nie oceniaj książki po okładce. Chyba, że chodzi o opakowanie produktu.

Pudełka. Mogłoby się wydawać, że są nieznaczącym elementem, bo przecież to produkt się liczy, a nie jego opakowanie, które i tak trafi do śmieci. Otóż wymagania klientów się zmieniły, a opakowanie gra wielką rolę. Nie chodzi tutaj tylko o kwestie zabezpieczenia paczki, ale o jej wygląd. Jeśli jeszcze tego nie wiesz, to teraz jest moment, aby się obudzić – pudełka, w które pakujesz swój produkt mają wielkie znaczenie i równie duży wpływ na postrzeganie Twojej marki. Dlaczego? Otóż, dlatego, że pudełko w wielkim stopniu wyróżnia markę wśród konkurencji.
Czytaj więcej
/blog/image/glowneopopo.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Sposób na reklamę, czyli banery reklamowe

Form reklamy jest niezliczenie wiele, dlatego nie sztuką jest zrobić reklamę, ale sztuką jest zrobić reklamę, która przynosi zysk. Taką formą reklamy są banery reklamowe, które poprzez swoją formę doskonale docierają do odbiorcy. Pokaż swoją ofertę w dużym formacie i miej pewność, że nikt jej nie przeoczy. Jakie banery spisują się na 6+? Jedno wiemy na pewno, opcji jest kilka!
Czytaj więcej
/blog/image/ewwrwf.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Jak wybrać idealną drukarnię internetową dla agencji reklamowej?

Prowadzisz agencję i potrzebujesz partnera, który dostarczy Ci potrzebnych materiałów dla klienta końcowego? Drukarni internetowych jest sporo, a wybór idealnej nie taki prosty. Zanim podejmiesz się współpracy z drukarnią offsetową musisz dostosować ją do swoich potrzeb, jakimi mogą się okazać na przykład zakres oferowanych przez nią usług. Na co zatem zwrócić szczególną uwagę przed ostatecznym wyborem? Odpowiadamy!
Czytaj więcej
/blog/image/glowneeeop.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Co zamiast ulotek reklamowych?

Czy ulotki reklamowe są skuteczną formą promocji firmy? Odpowiedź brzmi – nie zawsze. Na pewno znajdziemy ciekawsze alternatywy, które w nieszablonowy sposób przedstawią ofertę naszej działalności. Chcesz wyróżnić się od konkurencji? Twoje działania promocyjne nie przynoszą takich efektów, jak oczekiwałeś? W takim razie spróbuj przedstawić swoją ofertę w innej formie, niż ulotki reklamowe. Chcesz dowiedzieć się, w jakiej? Przeczytaj!
Czytaj więcej
/blog/image/opopblog.jpg 750 1200 OpenPrint.pl

Jak działa drukarnia offsetowa?

Aby zrozumieć działanie drukarni offsetowej, musimy najpierw odpowiedzieć sobie na pytanie, czym w ogóle jest druk offsetowy? Mianowicie offset jest przemysłową formą jednej z podstawowych technik druku, jaką jest druk płaski. Offset to metoda pośrednia druku, która nie jest przenoszona bezpośrednio na podłoże drukowe, ale na element pośredniczy. Technika druku, jaką jest druk offsetowy powstała wraz z początkiem litografii w XVIII wieku. W późniejszym czasie offset stał się główną techniką druku przemysłowego. Na proces drukowania w drukarni offsetowej składa się wiele czynności. Chcesz wiedzieć jak działa profesjonalna drukarnia offsetowa? Zapraszamy do lektury.
Czytaj więcej